ឡុកឡាក់អនឡាញ ងាយស្រួលលេងនឹងឈ្នះបានលុយពិតៗ

ឡុកឡាក់អនឡាញ

ឡុកឡាក់អនឡាញ ទោះបីជាមានលក្ខណៈពិសេសទំនើប ៗ ទាំងអស់ដែលហ្គេមស្លតផ្តល់ជូននាពេលបច្ចុប្បន្ននេះតាមបែបបុរាណ រន្ធ នៅតែមានមូលដ្ឋានអ្នកគាំទ្រដ៏រឹងមាំហើយត្រូវបានអ្នកលេងល្បែងភក់ល្បាប់ជាច្រើននៅជុំវិញពិភពលោកចូលចិត្ត។

គ្រាប់ឡុកឡាក់របស់សត្វក្រហមគឺជាល្បែងមួយក្នុងចំណោមហ្គេមបែបនេះដែលនាំមកនូវរូបភាពទំនើបប៉ុន្តែនៅលើស្បែកជើងអ្នកនឹងឃើញនិមិត្តសញ្ញាផ្លែឈើបុរាណ។ ល្បែងពិតជាមានផ្នែកគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ប៉ុន្តែជាអកុសលមានការធ្លាក់ចុះខ្លះ។ នៅចុងបញ្ចប់វានិយាយអំពីថាតើអ្នកចូលចិត្តប្រភេទនេះឬអត់។

ពិនិត្យឡើងវិញនូវរន្ធដោតគ្រាប់ឡុកឡាក់
អ្នកអភិវឌ្ឍន៍នៅ ហ្គ័រខ្លាក្រហមលេងហ្គេម។ បានបង្កើតឡុកឡាក់ឌិកឡុកឡាក់ជារន្ធ ៥ គុណនឹង ៣ ដែលមានចំនួនកំណត់សរុប ១០ ។ អ្នកលេងអាចទន្ទឹងរងចាំការទូទាត់ប្រាក់បានដល់ទៅ ១៥០ ដងនៃប្រាក់ភ្នាល់របស់ពួកគេពីការឈ្នះដែលបន្សំបង្កើតឡើងដោយនិមិត្តសញ្ញាធម្មតា។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយវាជាមេគុណគ្រាប់ឡុកឡាក់ដ៏អស្ចារ្យដែលអាចផ្តល់រង្វាន់គួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលដែលមានតម្លៃរហូតដល់ 10 ដងនៃការភ្នាល់របស់អ្នក។

លោកអ្នកអាចចូលសាកល្បងហ្គេមអនឡាយបានជាមួយវេបសាយ HOWBET88 ដែលមានហ្គេមកាស៊ីណូអនឡាយជាច្រើនប្រភេទដូចជា; បាការ៉ាត់អនឡាញ. ប្រដាល់ថៃអនឡាញ. ហ្គេមបាញ់ត្រី. មាន់ជល់អនឡាញ. កាស៊ីណូអនឡាញ. ភ្នាល់បាល់ អនឡាញ. ស្លត់អនឡាញ . នឹងមានហ្គេមជាច្រើនប្រភេទទៀតកំពុងរងចាំអ្នក។

បន្ថែមពីលើនេះអ្នកលេងនឹងអាចទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពី Rolling Respins ដែលមេគុណអាចមានតម្លៃរហូតដល់ ៥៥x ដោយសន្យាថា handsរង្វាន់ជាសាច់ប្រាក់អូម។ គួរឱ្យសោកស្តាយ, នោះហើយជាអ្វីដែលវានិយាយអំពីលក្ខណៈដែលអាចរកបាន។

ផ្នែកដែលគួរឱ្យអស់សំណើចបំផុតនៃហ្គេមនេះគឺការត្រឡប់ទៅរកអ្នកលេងជាមធ្យមរបស់វាដែលទាបជាងអ្វីដែលរន្ធដោតផ្តល់ជូន។ កំណត់ត្រឹម ៩៤,៩៦% វានឹងមិនផ្តល់អ្វីដល់អ្នកលេងទេ។ ដើម្បីចាប់ផ្តើមទទួលការទូទាត់អ្នកលេងត្រូវមាននិមិត្តសញ្ញាផ្គូរផ្គងអប្បបរមាចំនួន ៣ នៅលើបណ្តាញទូទាត់។

វិធីចាក់ឡុកឡាក់គ្រាប់ឡុកឡាក់
គ្រាប់ឡុកឡាក់គ្រាប់ឡុកឡាក់មានលក្ខណៈពិសេសសម្រាប់ reel ដែលរួមមាន ៥ គ្រាប់និង ៣ reels រួមជាមួយខ្សែ ១០ សកម្មសម្រាប់លេង។ ហ្គេមមានជំរើសភ្នាល់ធំទូលាយចាប់ពីលេខ ០.០ ដល់ ១៥០ ក្នុងមួយវិលដែលវាច្រើនណាស់សំរាប់ចំណងជើងដែលមានបំរែបំរួលខ្ពស់។ ទោះយ៉ាងណាភាពប្រែប្រួលខ្ពស់មានន័យថាអ្នកត្រូវប្រយ័ត្នប្រយែងនៅពេលជ្រើសរើសការភ្នាល់របស់អ្នកព្រោះអ្នកអាចនឹងបាត់បង់ប្រាក់យ៉ាងឆាប់រហ័ស។

ការផ្តល់រង្វាន់និមិត្តសញ្ញាធម្មតាដែលអាចកើនដល់ ២,៧០០ ដងនៃភាគហ៊ុនខណៈពេលដែល Rolling Respins ទំហំនៃរង្វាន់អតិបរមាគួរអោយកត់សំគាល់រហូតដល់ ៨០០០ ដងនៃប្រាក់ដែលអ្នកបានភ្នាល់!

លក្ខណៈពិសេសប្រាក់រង្វាន់
មិនមានចំណុចពិសេសជាច្រើននៅក្នុងឡុកឡាក់ឡុកឡាក់។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយមានទាំងនេះ ប្រាក់រង្វាន់ នោះមិនអាក្រក់ទេ៖

ឡាក់គីឌិកឃ្វីនព្រៃ
ការចុះចតនិមិត្តសញ្ញានេះនៅលើការលេងហ្គេមកណ្តាលដែលជាផ្នែកមួយនៃការរួមបញ្ចូលគ្នាឈ្នះនឹងឈ្នះមេគុណឈ្នះដែលទំហំរបស់វានឹងត្រូវបានកំណត់ដោយចំនួនដែលអ្នកទើបតែបានក្រឡុក។ ទំហំនៃមេគុណឈ្នះអាចបន្តរហូតដល់ ១៨ គុណ។

រមៀលឆ្លើយតប
គ្រាប់ឡុកឡាក់គ្រាប់ឡុកឡាក់គឺនិយាយអំពីលក្ខណៈពិសេសវិលជុំ។ មុខងារនេះត្រូវបានធ្វើឱ្យសកម្មដោយចៃដន្យខណៈពេលដំណាលគ្នាបង្កើនឱកាសរបស់អ្នកក្នុងការទទួលបានឡាក់គីឌិកឃ្វីនព្រៃ។ មេគុណជាច្រើននឹងបន្តបន្ថែមខណៈពេលដែលលក្ខណៈពិសេសសកម្មនឹងមកដល់នៅពេលដែលមិនមានឡាក់គីឌីស Wilds នៅលើ reels ។

ជម្រើសល្បែង
មុខងារនេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងឈ្នះទ្វេដងប្រសិនបើព្រួញឈប់នៅផ្នែកពណ៌បៃតងនៃតារាងចំណិត។ នៅពេលដែលអ្នកបានជ្រើសរើសហើយចុចលើ Gamble ដើម្បីបង្វិលព្រួញហើយសង្ឃឹមថាវាឈប់ពណ៌បៃតង។គន្លឹះលេងហ្គេមស្លត់

ឡុកឡាក់អនឡាញ នឺងរបៀបលេង គ្រាប់ឡុកឡាក់

ឡុកឡាក់អនឡាញ នឺងរបៀបលេង គ្រាប់ឡុកឡាក់(Sic Bo)​ ល្បែងគ្រាប់ឡុកឡាក់ដែលគេស្គាល់ផងដែរថាជាតៃសៃឬ ដៃស៊ឺគឺជាល្បែងកាស៊ីណូដែលមានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងខ្លាំងនៅប្រទេសចិន។ពាក្យស៊ីកបូ (Sic Bo) មានន័យត្រង់ថាជា”គ្រាប់ឡុកឡាក់ដ៏មានតម្លៃ” រីឯពាក្យដៃស៊ឺ (DaiSiu) និងពាក្យដៃសៃ (DaiSai )មានន័យថា “ធំ [ឬ] តូច” ។ ល្បែងនេះត្រូវប្រើគ្រាប់ឡុកឡាក់ចំនួនបីគ្រាប់ និងតុមួយដែលមានជម្រើសនៃការភ្នាល់តាមគ្រាប់ឡុកឡាក់ដែលគេក្រឡុក ទាំងនោះ។ គ្រាប់ឡុកឡាក់ត្រូវបានមេឡុកឡាក់ក្រឡុក បន្ទាប់ពីការភ្នាល់ទាំងអស់ត្រូវបានទទួលយក។ អ្នកលេងទាំងអស់ត្រូវធ្វើការ ទស្សន៏ទាយលទ្ធផលនៃការប្រកួត។ ប្រសិនបើលទ្ធផលមិនច្បាស់លាស់ឬយ៉ាងនោះហើយដូចជាគ្មានជ្រុងណាមួយនៃគ្រាប់ឡុកឡាកផ្ងាត្រឹមត្រូវនោះទេ ឬគ្រាប់ឡុកឡាក់ត្រួតលើគ្នា ពេលនោះលទ្ធផលមិនច្បាស់នៃការប្រកួតត្រូវបានប្រកាសជាមោឃៈ ហើយគ្រាប់ឡុកឡាក់ត្រូវបានក្រឡុកម្តងទៀត។ លទ្ធផលដែលមានគ្រាប់ឌុបបីដងកើតឡើង(គ្រាប់ឡុកឡាក់ទាំងបីគ្រាប់មានលេខដូចគ្នា) ត្រូវបានឈ្នះរាល់ការភ្នាល់នានាទាំងធំ/ តូច ទាំង លេខគូ / លេខសេស។
ប្រភេទនៃការភ្នាល់
តូច​: ឈ្នះក្នុងចំនួនគ្រាប់សរុបពី 4 ដល់ 10 លើកលែងតែមានគ្រាប់បីដូចគ្នា។
ធំ: ឈ្នះក្នុងចំនួនគ្រាប់សរុបពី 11 ដល់ 17 លើកលែងតែមានគ្រាប់បីដូចគ្នា។
លេខសេស: ឈ្នះក្នុងចំនួនគ្រាប់សរុបជាលេខសេសតែត្រូវចាញ់បើមានគ្រាប់បីដូចគ្នា។
លេខគូ: ឈ្នះក្នុងចំនួនគ្រាប់សរុបជាលេខគូ តែត្រូវចាញ់បើមានគ្រាប់បីដូចគ្នា។
ឌុបពីរលេខ: ការចាក់ភ្នាល់នៅលើគ្រាប់គូណាមួយ (ឧទាហរណ៍៖ លេខ១ពីរដង) ។អ្នកលេងត្រូវឈ្នះប្រសិនបើយ៉ាងហោចណាស់មានលេខពីរដូចគ្នាដែលគេជ្រើសចាក់លេចឡើង។
ឌុបបីលេខ: អ្នកលេងអាចភ្នាល់លើគ្រាប់ដែលមានបីលេខដូចគ្នាណាមួយ (ឧទាហរណ៍៖ លេខ១បីដង) ។ អ្នកលេងត្រូវឈ្នះប្រសិនបើគ្រាប់ឡុកឡាក់ទាំងបីត្រូវគ្នាជាមួយលេខដែលគេជ្រើសចាក់។
ស៊ីឌុបបីដង : ឈ្នះដោយមានគ្រាប់ឡុងឡាក់បីមានលេខដូចគ្នា។
ចាក់មួយលេខ : ភ្នាល់លើចំនួនលេខជាក់លាក់ណាមួយពីលេខ 1 ដល់លេខ 6។ ប្រសិនបើចេញចំលេខមួយដងដែលគេជ្រើសចាក់នោះត្រូវធ្វើការសង 1 សង 1 ប្រសិនបើចេញលេខពីរដងដែលគេជ្រើសចាក់ ត្រូវធ្វើការសង 1 សង 2 ហើយបើចេញត្រូវលេខដែលគេជ្រើសចាក់បីដង នោះត្រូវធ្វើការសង 1 សង 3។
គ្រាប់ឡុកឡាក់២រូមគ្នា : ជាការភ្នាល់លើលេខចំនួន២រួមបញ្ចូលគ្នាពី១ ដល់៦។ គេជ្រើសចាក់លេខចំនួនពីរទៅលើគ្រាប់ឡុកឡាក់ទាំងបី។

ដែលលោកអ្នកបានស្គាល់យ៉ាងច្បាស់ ដោយហ្គេមនេះ​បានរីករាលដាល ហើយទទួលបានការពេញនិយមពី​មនុស្សប្រុសស្រីទាន់សម័យជាច្រើន អាចលេងក្រឡុកគ្រាប់ឡុកឡាក់នៃ
Royal1688
កាស៊ីណូអនឡាញបានតែម្តងក្នុងថ្ងៃនេះ​ ចាប់ផ្តើមដំបូងប្រព័ន្ធធ្វើការក្រឡុកគ្រាប់ឡុកឡាក់អោយអ្នកលេងទាំងពីរនាក់ដោយស័្វយប្រវិត្ត ភាគីនីមួយៗមានគ្រាប់ឡុកឡាក់ 5គ្រាប់ អ្នកលេង ហ្គេមគ្រាប់ឡុកឡាក់ អាចមើលឃើញគ្រាប់ឡុកឡាក់របស់ខ្លួនបាននៅលើអេក្រង់កុំព្យូទ័រដោយផ្ទាល់ អតិថិជនទាំងអស់មានឳកាសក្រឡុកគ្រាប់ឡុកឡាក់បាន 3ដង នៃរយៈពេល 10​ វិនាទី

អាចធ្វើបានគ្រប់ពិន្ទុ ឧទារហណ៍ ករណីគ្រាប់ឡុកឡាក់ដែលក្រឡុកចេញមក (11223) អាចគិតជា​ ( 22223) , (22333) , (22366) តែបើលោក-អ្នកហៅ 1 ហើយ គឺហៅថា​ 1 ទៅ 1 បានតែប៉ុណ្ណោះ មិនអាចជំនួសពិន្ទុផ្សេងបានឡើយ នៅពេលចាប់ផ្តើមលេងហ្គេម អ្នកលេងទាំងពីរអាចធ្វើការហៅបៀអ្វីក៏បានតែត្រូវច្រើនជាង 1 ឬ 2 ឡើងទៅ ករណីហៅពិន្ទុត្រូវតែច្រើនជាងអ្នកលេងភាគីម្ខាងទៀត រឺ ស្មើគ្នាជាមួយភាគីមួយទៀត (បើសិនហៅដូចគ្នានិងភាគីមួយទៀត ពិន្ទុលើគ្រាប់ឡុកឡាក់ចាំបាច់ត្រូវច្រើនជាងភាគីម្ខាងទៀត) ពេលអ្នកលេងហៅចាប់បៀ ប្រព័ន្ធ​ និងធ្វើការគណនាចំនួនគ្រាប់ឡុកឡាក់ដែលបានហៅ ហើយពិន្ទុគ្រាប់ឡុកឡាក់របស់អ្នកទាំងពីរភាគីមករួមគ្នា ដើម្បីកាត់សេចក្តីលទ្ធផលចាញ់ឈ្នះ ករណីអ្នកលេងដែលត្រូវចាប់ (ចាញ់) អ្នកលេងដែលត្រូវបានចាប់ធ្វើការជ្រើសរើស បើកបៀ ឬបិទបៀ កំណត់រយៈពេល 5វិនាទី ​ថាអ្នកលេងដែលមិនបានជ្រើសរើសប្រព័ន្ធនិងធ្វើការបើកដោយស័្វយប្រវត្តិ

ឧទារហណ៍ថា អ្នកលេង A ហើយអ្នកលេង B ចូលទៅលេងហ្គេម ពេលចាប់ផ្តើមក្តារទី 1 មាន​ A ជាអ្នកហៅមុន ( 5 បីគ្រាប់) បង្ហាញថាចំនួនគ្រាប់ឡុកឡាក់របស់អ្នកលេង​ A , B ទាំងពីរនាក់យ៉ាងតិចត្រូវមានគ្រាប់ឡុកឡាក់ 3គ្រាប់ដែលមាន 5ពិន្ទុ អ្នកលេង B អាចជ្រើសរើស (ចាប់)ឬ ហៅបន្ថែមឡើងទៀត លក្ខខ័ណ្ឌនៃការហៅបន្ថែមគឺ (ចំនួនគ្រាប់ឡុកឡាក់) ឬ (ចំនួនពិន្ទុលើគ្រាប់ឡុកឡាក់) 1 នៃចំនួននោះត្រូវច្រើនជាងអ្នកលេង A ហៅទុករួច 5 បីដង សាកល្បងយក 5 បីដងជាគំរូ ឧទារហណ៍ អ្នកលេង B អាចហៅ 6 បីដង ឬ 1បីដង (6 និង 1 ច្រើនជាង 5) ឬហៅគ្រាបឡុកឡាក់ច្រើនជាង 3 ឡើងទៅ ឧទារហណ៍ 2 បួនដង ឬ 3 បួនដង តាមលំដាប់ពិន្ទុច្រើនជាងគេ អាចហៅបានដល់ 1 ដប់ដង ថា B គិតថា A កុហក គិតថាពិន្ទុនៅលើគ្រាប់ឡុកឡាក់ទាំងពីរមិនដល់​ 5 បីដង អាចហៅចាប់បាន ដូចជាអ្នកលេង A , B ទាំងពីររួមគ្នាមាន (5 បីដង ) (5 បួនដង) (5 ប្រាំដង) បង្ហាញថាអ្នកលេង A មិនបាន(កុហក)អ្នកលេងB ជាអ្នកចាញ់ តែថា អ្នកលេង A ,B ទាំងពីររួមគ្នាមាន (5 ពីរគ្រាប់) ឬ (5 មួយគ្រាប់) ចាប់បានថា A (កុហក) អ្នកលេង B ចាត់ទុកថាឈ្នះភ្លាមៗ

ប្រវត្តិច្បាប់មូលដ្ឋាននៃបាល់បោះ

បាល់បោះបានលេចចេញ នៅសហរដ្ឋអាមេរិកក្នុងឆ្នាំ ១៨៩១។ វាត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយ បព្វជិតកាណាដានិង សាស្រ្តាចារ្យ James Naismith នៃមហាវិទ្យាល័យ Springfield នៅរដ្ឋម៉ាស្សាឈូសេត។ James Naismith ត្រូវបង្កើតកីឡា មួយដែលអាចលេងក្នុងផ្ទះបានព្រោះថានៅរដ្ឋ Massachusetts ខ្លាចប៉ះពាល់ដល់ការហ្វឹកហាត់។ ដើម្បីរៀបចំហ្គេម ដើម្បីអភិវឌ្ឍភាពរហ័សរហួន និងវង្វេងស្មារតីជាជាងភាពរឹងមាំ និងការទាក់ទងលោក Naismith បានពិចារណាបោះចោលបាល់ដែលនឹង នាំមកនូវសក្ដានុពលដ៏អស្ចារ្យ។

ក្នុងរដូវរងារដែលជាប្រភេទកីឡាតែមួយគត់ដែលអាចធ្វើទៅបានសម្រាប់សិស្សនិស្សិតវ័យក្មេងគឺអត្តពលកម្ម។ ដំបូងគាត់បានចងសំយ៉ាប់ភ្ជាប់ទៅកញ្ចប់ដោយគ្មានបាត។ គោលការណ៍ ការប្រកួតនេះគឺសាមញ្ញគ្រប់គ្រាន់និស្សិតត្រូវបានបែងចែកជាពីរក្រុមហើយបានព្យាយាមទៅបោះនៅក្នុងកញ្ចប់នៃសត្រូវដែលជាគ្រាប់បាល់ច្រើនមួយនេះ។ នៅខែធ្នូឆ្នាំ 1891, Naismith បានណែនាំថាការបង្កើតរបស់គាត់និងសិស្សចាប់ផ្តើមប្រវត្តិសាស្រ្តនៃកីឡាបាល់បោះ។ បន្ទាប់, អ្នកបង្កើតនៃការលើកដំបូងនេះបានបង្កើតច្បាប់និងការផ្លាស់ប្តូរចំនួន 13 ដែលបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងជាមួយនឹងការប្រកួតនេះជារៀងរាល់ឆ្នាំ។

គ្រូបង្រៀនវ័យក្មេង នៃការអប់រំកាយរំពឹងថានឹងដូចការឃោសនាបំផ្លើសមួយនៅជុំវិញពួកគេបានបង្កើតការប្រកួត។ ការប្រកួតប្រជែងជាលើកដំបូងត្រូវបានប្រារព្ធឡើង 21 ខែធ្នូឆ្នាំ 1891 ។ សិស្សសាលា 18 នាក់បានចូលរួមក្នុងការប្រកួតនេះ។ គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ដែលជាការប្រកួតលើកទីមួយបានបញ្ចប់ជាមួយពិន្ទុ 1: 0, ដែលនៅក្នុងពេលសព្វថ្ងៃនេះគឺជាការមិនគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍។

ប៉ុន្តែប្រជាប្រិយភាពដូច snowball បានកើនឡើងបាល់បោះមួយ។ ការធ្វើដំណើរនៅលើវិស្សមកាល ទៅផ្ទះរបស់ពួកសិស្សសប្បាយរីករាយ ដើម្បីស្គាល់មិត្តភក្តិរបស់គាត់ជាមួយនឹង ការថ្មីមួយគឺការប្រកួតដ៏អស្ចារ្យ។ កីឡាបាល់បោះអាចមើលឃើញ នៅទូទាំងប្រទេស ប៉ុន្តែពាក្យចចាមអារ៉ាមអំពី ការប្រកួតប្រជែងថ្មីនិង បានលេចធ្លាយនៅក្រៅសហរដ្ឋអាមេរិកដោយសារតែសិស្សនិស្សិតដែល Naismith គឺជាប្រជាពលរដ្ឋរស់នៅ ប្រទេសកាណាដានិង ប្រទេសជប៉ុន។

ក្នុងឆ្នាំ 1925 សម្ព័ន្ធបាល់បោះអាមេរិច ត្រូវបានបង្កើតឡើង។ ច្បាប់កីឡាបាល់បោះ ផ្លាស់ប្តូរគ្រប់ពេលវេលាដែលធ្វើ ឱ្យការប្រកួតនេះកាន់ តែច្រើនជាបន្តបន្ទាប់។ បន្ទាប់មកនៅក្នុងឆ្នាំ 1936 និង កីឡាបាល់បោះពិភពលោកបានបង្ហាញខ្លួន នៅក្នុងកម្មវិធីកីឡាអូឡាំពិច នៅរដូវក្តៅដែលត្រូវបានប្រារព្ធឡើង នៅក្នុងទីក្រុងប៊ែកឡាំង។

បច្ចុប្បន្នមានច្បាប់ផ្សេងៗគ្នានៃ បាល់បោះអាជីពអាស្រ័យលើប្រភេទសមាគម ។ សហព័ន្ធសំខាន់គឺ សហព័ន្ធកីឡាបាល់បោះអន្តរជាតិ (FIBA) សមាគមបាល់បោះជាតិ និង សមាគមកីឡាសាកលវិទ្យាល័យជាតិ ដែលជាលើកទី ២ នៅសហរដ្ឋអាមេរិក។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ នៅកម្រិតអន្តរជាតិច្បាប់ FIBA អនុវត្តដែលត្រូវបានពន្យល់ដូចខាងក្រោម៖

– ក្រុមនីមួយៗមានសមាជិក ១២ នាក់
– នៅក្នុងអំឡុងពេលប្រកួតនីមួយៗ ត្រូវមានកីឡាករតែ ៥ នាក់ប៉ុណ្ណោះ។
– ការប្តូរកីឡាករក្នុងពេលប្រកួតគឺគ្មានដែនកំណត់។
– ល្បែងត្រូវបានរៀបចំឡើង ក្នុងរយៈពេលបួនវគ្គក្នុងមួយវគ្គមានរយៈពេល ១០ នាទី។
– ក្រុមនីមួយៗមានរយៈពេល ២៤ វិនាទីដើម្បីព្យាយាមកាន់កាប់បាល់។
– នៅពេលដែលក្រុមបានកាន់កាប់បាល់ ហើយឆ្លងកាត់ខ្សែបម្រើខ្សែបម្រើវាមិនអាចវិលត្រឡប់មកវិញបានទេ។
– អ្នកលេងដែលវាយលុកមិនអាចស្ថិតនៅក្នុង តំបន់ដែលមានកំរិតលើសពីបីវិនាទីជាប់គ្នា។
– នៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នៃការប្រកួតស្មើត្រូវបានពង្រីករយៈពេលប្រាំនាទី រហូតដល់ក្រុមមួយទទួលបានពិន្ទុ។